Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

HO-HO-HO!!!!

Μια μέρα, μια ώρα και κάτι ψιλά μέχρι τα Χριστούγεννα…. Ο καιρός πέρασε γρήγορα και δημιουργικά.
Έκανα ένα ταξιδάκι αστραπή μέχρι την πρωτεύουσα, όπου επισκέφτηκα τα χαντράδικα και γέμισα τα συρτάρια μου με αρκετά καινούρια «πολεμοφόδια»!


Και όπως ήταν φυσικό, όταν γύρισα έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά για να πειραματιστώ με τα νέα μου υλικά!!!
Ξεκίνησα φτιάχνοντας καινούρια γούρια, χριστουγεννιάτικα αλλά και παιδικά:










Έπειτα έφτιαξα γιορτινά σκουλαρικάκια....



 .... και γιορτινά γουροβραχιόλια, που θα μου πείτε μοιάζουν με τα "πολυσυζητημένα" βριαχιόλια της Μενεγάκη αλλά εγώ θα το αρνηθώ, εν μέρει, καθώς εγώ δεν κάνω την εύκολη εκδοχή με τους κόμπους αλλά βάζω κουμπώματα και δεν τα διακοσμώ με πλαστικές νεκροκεφαλές και σταυρούς αλλά με χαριτωμένα charms και όμορφες χρωματιστές χάντρες. Α! Και μόνο το μαύρο χρώμα είναι καουτσούκ, τα υπόλοιπα είναι δερματάκια.








Κεριά με decoupage:





Ένα και μοναδικό στολίδι με τσόχα:





Έφτιαξα και μερικά καινούρια βραχίολια με χάντρες....






Και φυσικά νέους "Lord of the rings":



Τέλος, το καθένα μικρό και πολύτιμό μου δημιούργημα, μπήκε στη συσκευασία του και βρήκε τον παραλήπτη του... κάποιο συγγενή, κάποιο φίλο, κάποιο γνωστό...εσένα!




2 σχόλια:

  1. τι να μας που εκεινα τα χαζοβραχιολα της Μενεγακη μπροστα σε αυτα?
    ελπιζω ενας απο τους παραληπτες να ειμαι κι εγω!;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή