Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Ωδή σε μια μπιρίμπα!



Σήμερα από το πρωί (πρωί?...εκεί γύρω στις 10!) που ξύπνησα είμαι σε mood μελαγχολικό! Λίγο ο μουντός καιρός , λίγο η χθεσινή κούραση, λίγο που τα πράγματα δεν μου πάνε όπως τα θέλω…. δεν θέλει και πολύ! Όμως είχα κάτι να περιμένω γιατί σήμερα είναι Παρασκευή και η Παρασκευή συνήθως σημαίνει ΜΠΙΡΙΜΠΑ!!! Όμως τελευταία στιγμή ακυρώθηκε το καρέ γιατί το «ταίρι» μου είναι άρρωστο (περαστικά Αργυρώ!) κι έτσι για να μην βυθιστώ ολοκληρωτικά στην μελαγχολία είπα να καλύψω τις ώρες της χαρτοπαιξίας με ώρες δημιουργίας!
Άπλωσα λοιπόν όλα τα «εργαλεία» μου πάνω στο τραπέζι, έβαλα μουσική και ξεκίνησα με τις λαμπάδες αφού τις 2 προηγούμενες ημέρες λόγω μαθημάτων και ανειλημμένων υποχρεώσεων (το βαφτιστήρι μου έγινε 1 έτους και το γιορτάσαμε δεόντως!) δεν κατάφερα να ασχοληθώ καθόλου! Και αφού τις έφτασα σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, βαρέθηκα! Και είπα να φτιάξω ένα δαχτυλιδάκι που μου ζητάει εδώ και καιρό η Τέτα και επειδή της έχω θάρρος την αφήνω συνέχεια τελευταία! Και αφού έβαλα μπροστά μου τα δαχτυλίδια, έφτιαξα κι άλλα 9! J












 









Έπειτα από τόσα δαχτυλίδια είπα να κάνω κι ένα κολιέ να σεταριστεί με αυτό με την πέρλα και ιδού τα αποτελέσματα!


Τελικά, μπορεί να έχασα το παρεάκι μου και ατέλειωτες ώρες μπιρίμπας μέχρι τους 12.000 πόντους J αλλά κέρδισα ώρες τρελής δημιουργίας που λειτούργησαν ψυχοθεραπευτικά και έτσι τώρα πάω για ύπνο εξουθενωμένη αλλά ευτυχισμένη! Καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου