Τρίτη 10 Απριλίου 2012


Πραγματικά μερικές φορές πιστεύω πως αν ήμουν ήρωας cartoon θα κυκλοφορούσα συνεχώς με το μαύρο συννεφάκι της κακοτυχίας από πάνω μου! Δεν είναι να βάλω ένα στόχο ή να προγραμματίσω κάτι, όλο και κάτι θα συμβεί! Ένα απλό παράδειγμα είναι οι λαμπάδες! Είχα στη διάθεσή μου τοοοοσες μέρες να τις φτιάξω κι όμως κόντεψε να περάσει το Πάσχα κι ακόμα να μην τις έχω τελειώσει! Βλέπετε, όχι μόνο πέρασα την περίφημη ίωση που κυκλοφορεί τελευταία και κρεβατώθηκα 6 ημέρες (κι ο βήχας συνεχίζει ακόμα) αλλά καπάκι –επειδή βρήκε τον οργανισμό μου αδύναμο είπε ο οδοντίατρος- άρχισε να ανεβαίνει ο κάτω δεξιά φρονιμίτης και μου προκάλεσε φλεγμονή οπότε ήμουν με πρησμένο μάγουλο και τρομερό πόνο για άλλες 5 ημέρες!
Anyway, τα κατάφερα, επέζησα και μετά από μια καταπληκτική, σχεδόν επαγγελματική θα τολμούσα να πω J  φωτογράφιση που έκανα εχθές σας παραθέτω τις "φανταστικές" λαμπάδες μιας ταλαιπωρημένης δημιουργού. Ευτυχώς δηλαδή που πρόλαβα και τις φωτογράφησα χθες που είχε καλή μέρα γιατί σήμερα ανοίξαν οι ουρανοί- το συννεφάκι που λέγαμε!!!
Σε αρχικό στάδιο, αφού τις έντυσα με κορδέλες, τσόχα, ύφασμα και χρωματιστά αυτοκόλλητα χαρτιά έμοιαζαν κάπως έτσι…


Έπειτα τους πρόσθεσα διάφορα διακοσμητικά στοιχεία που είτε έφτιαξα εγώ ή τα αγόρασα έτοιμα και τις στόλισα με μπόλικες κορδέλες….


-γαλάζια λαμπάδα με πολύχρωμο ανεμόμυλο-

-λαμπάδες με ξύλινες σφυρίχτρες-

- φραουλολαμπάδα-

- καρδουλολαμπάδα-

 -μωβ λαμπάδα με πεταλούδα καθρέπτη-


-ρoζ λαμπάδα με καρδούλα με glitter- 


-λαμπάδες με γούρια από αλπακά-

  

Τις παρακάτω λαμπάδες είχα σκοπό να τις αφήσω έτσι απλές, ντυμένες με κορδέλες όμως…


… μπήκα στη διαδικασία να φτιάξω μερικά παιδικά βραχιολάκια (ναι, από τα γνωστά) και παρασύρθηκα λιγουλάκι από τη διαδικασία και έφτιαξα λίγα παραπάνω από ότι περίμενα…


 

…έκανα λοιπόν τους δικούς μου τρελούς συνδυασμούς χρωμάτων και σχεδίων…







…και τα στόλισα πάνω στις λαμπάδες!!!!!




Δεν έμεινα όμως μόνο στις λαμπάδες, στόλισα και φαναράκια!!!!





Εντάξει, παρόλα τα εμπόδια που βρέθηκαν στο δρόμο μου, μπορώ να πω ότι ήμουν ιδιαίτερα παραγωγική! Έφτιαξα επίσης πολλά βραχιολάκια και δαχτυλίδια από καουτσούκ αλλά θα σας τα δείξω σε επόμενη ανάρτηση γιατί δεν προλαβαίνω να επεξεργαστώ τις φωτογραφίες! Έχω βάλει άλλους στόχους για την Μεγάλη Εβδομάδα – μαγειρικούς στόχους- και ελπίζω αυτή την φορά να μην γκρεμιστεί κανένας φούρνος ;)
Καλή Ανάσταση σας εύχομαι και τρελά φαγοπότια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου