Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Βραχιολάκια με καουτσούκ !

Εντάξει, το παραδέχομαι ότι όταν πρωτοείδα τα περίφημα βραχιόλια της Μενεγάκη με τις νεκροκεφαλές και τους σταυρούς, δεν ενθουσιάστηκα και δεν μπορούσα να καταλάβω το λόγο που έχει γίνει τόσος χαμός με αυτά! Και αρνήθηκα να αναπαράγω μια μόδα που δεν μου άρεσε!

Εκεί γύρω στα Χριστούγεννα που σκέφτηκα να κάνω βραχιολάκια – γούρια δώρο στις φίλες μου, υπέκυψα εν μέρει στο να «αντιγράψω» την τέχνη, αντικαθιστώντας όμως τους κόμπους με κανονικό κούμπωμα και τις νεκροκεφαλές με μεταλλικά charms.

Το Πάσχα, 2 νονές μου ζήτησαν τα βραχιολάκια με κόμπους σε παιδική version για τις βαφτιστήρες τους, και δοκίμασα διάφορα κορδόνια, σε χρώμα και ποιότητα και τότε κατάλαβα γιατί προτιμούν οι περισσότεροι το καουτσούκ σαν πρώτη ύλη. Οι κόμποι είναι πιο σταθεροί σε αντίθεση με τα λεπτά δερματάκια που μεγαλώνουν ενώ τα φοράς. Ωστόσο, έπειτα από πολλές δοκιμές βρήκα άλλο ένα κορδόνι, συνθετικό θα το πω γιατί από εκεί που το αγοράζω δεν ξέρουν να μου που τι ακριβώς είναι, που είναι κατάλληλο για να κατασκευάσεις αυτά τα βραχιόλια.
Έτσι, αφού είδα ότι αρέσουν πολύ στο αγοραστικό μου κοινό υπέκυψα στον πειρασμό, «αμάρτησα» για τους φίλους μου και έφτιαξα πολλά, όμορφα καουτσουκένια βραχιολάκια, προσθέτοντας την δική μου προσωπική πινελιά…
 

Α] Βραχιόλια με χρυσά charms














B] Βραχιόλια με ασημί charms













Γ] Βραχιόλια ουδέτερα που μπορούν να φορεθούν είτε με αυτά με τα χρυσά είτε με αυτά με τα ασημί charms.




Δ] Βραχιόλια με καουτσούκ με ασημοκλωστή ή χρυσοκλωστή



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου